Wednesday 21 March 2012

awesome :)


comel kan pasubungahati nii? kan best kalau dapat hari colour 
warna warni macam nii :)
ehemm, nk update pasal apa nii haaa? emm emm --'
okay, cerita pasal result lah. aaa tapi mcm tkdak kena mengena dgn
gambaq kan? nevermind :D haha.
okay, terus terang cakap, result aku gila teruk. rasa mcm tkmau ambik tau
jaa markah aku semua. hmm hmm :/
macam nak meraung pun ada tapi mcm tkdak guna jaa.
just let bygone be bygone :(
jawab, jawab dah. markah pun dah dapat.
apa boleh buat, tauk kertas dalam laci, kunci rapat rapat.
erm, tadi tngok kakak kakak dgn abg abg ambik result.
macam macam reaksi muka ada. tgok hat dapat straight A semua senyum sampai telinga :D
best kan dapat resut mcm tuu. heyy, nii tahun depan pmr tktau lah lagumana cerita pulak.
mak kata tak lepaih pmr nak bagi menikah buang. amboiiii mak! tak sabaq
nak menantu dah kaa? haha :D 
jenoh pulun lah aku nak bagi dpt result elok pulak lepaih nii :(
dok form two baru buat mcm masuk U dah kan aku? hahaha
eh, hampa yg pandai pandai tuu kan. hampa study kot mana? 
aku nii nak baca buku jaa rasa mcm ada benda dok mai bisik tkpyh baca.
awat pun tktau. jahat sungguh setan nii. hmmm --'
SAYA BENCI RESULT SAYA :'(



No comments:

Post a Comment