Thursday 19 April 2012

MAAFKAN SAYA :'(


hmm, nak buat pengakuan. 
SAYA RINDUKAN DIA SANGAT SANGAT!
ya Allah, berat dugaan yang kau berikan ini ya Allah.
hmm, minggu dia tak balik lagi. minggu depan pun dia tak balik.
ada lagi parah, minggu depan satu lagi pun dia tak balik!
hmm, imissyoubieee :'(
dekat sebulan lebih kitaa tak jumpa kan?
seriously IMISSYOU!
but, do you miss me?
erm, I DO MISS YOU BIE!
sumpah rindu sangat sangat sangat sangat sangat!
maaf mira buat perangai. mira tau ajiem marah mira kan?
bukan mira tknak faham ajiem, tapi mira rindukan ajiem.
that's all :')
tktau nak ckp mcm mana, bila dia ckp yg dia tak boleh balik untuk tiga minggu.
rasa mcm nak meraung pun ada. mcm mcm terlintas dlm fikiran.
rasa mcm dia tak pernah rindukan aku.
but dia cakap, dia rindukan aku sangat sangat.
tuu dah cukup buat aku senyum :)
tapi emm tapi. dia marah akuu :(
sebab aku buat perangai. merajuk tk kena tempat sbb dia tak balik.
teruk kan aku?
kesian kat diaaa. usaha call aku. tapi aku buat mcm tkmau ckp jaa.
i'm sorry! ILOVEYOU <3
bukan nk buat perangai, tapi entah mcm mana. 
bila dengaq dia ckp mcm tuu, terus menangis.
rindu dia sangat sangat!
dah tktau nk ckp mcm mana lagi dah!
maafkan sayaaaaaaaa :'(
saya sayang awak!
dengan lafaz bismillah,saya ucapkan kata rindu buat awak <3

No comments:

Post a Comment