Saturday 5 May 2012


hai :) rindu blog aku ni.hihihi
today,i'm so sooooo happy sebab jumpa dia.
tengok gambaq atas tu.dia memang suka buat kerja gila
and dia suka buat bagi aku jadi gila!
alahaiii,gila melutut depan orang ramai.
haha dia memang gila.seriously,i.m shooooo shooooo happy today.
hmm selama sebulan aku pendam rindu ni.
at last,harini aku dapat lepaskan rindu tuu dengan dia :)
alhamdullilah :)
tktau kenapa,harini dia sweet terlampau.tiba tiba ajak ambik gambaq mcm tuu
haha selama aku dok dgn dia harini.
sumpah aku tkdak arah nak duduk.dia buat aku gila!
emm tapi esok....
dia dah balik sana :'( uhuksssss! so aku terpaksa lah menjalani hidup seperti biasa.
hmm, awatlah dia pi sekolah jauh jauh sangat.haeiiiii ><
hmm dia balik sana nanti aku ni mcm orang gila meroyan balik laaaa :'(
bieeeeeeee!tkpyh balik pi sana.mai sekolah sini balik :(
tapi apa boleh buat.tu dah takdir tuhan kan.sabaq jaa laaa :')
okay,ada lah sikit perubahan kat dia.
sikit jaa tk banyak.perubahannya adalah...
dia makin berisi!hahaha
hihihi,sorry bie :)
tkpaaa,gemuk gemuk  pun aku sayang! hikhik
apa apa pun.just wanna say to my love.
thanks for today <3
i'm happy with you and sebab awak.saya senyum :)
iloveyousomuch Azim :)



No comments:

Post a Comment