Sunday 3 June 2012

sekali lagi :')



untuk kali kedua.hmm Ya Allah!kenapa benda nii mesti berulang lagi.sanggup dia buat aku mcm nii.sakit Ya Allah!hmm,mungkin aku nii mcm patung and mcm baju.bila rasa nk pakai,pakai tpi bila dah bosan buang mcm tuu jaa kan.hmm nevermind :') apa apa pun aku kena kuat untk diri aku sendiri.berhenti menangis dan pandang kehadapan!aku mesti kuat untk diri sendiri.aku tak lemah!hmm,sakit hati nii cuma Tuhan dan aku jaaa yg tau.aku betul betul tak sangka ini yg dia balas kat aku.haha tahniah!aku mana ada perasaan.aku nii mcm batu jaaa.buat pi lah nk buat apa pun.sedih nii biaq aku simpan.biaq aku pendam sakit hati nii smpai aku mati :')tak guna aku luahkan!tkdak mkna apa pun aku bagi dia.well,thankyou and congrates :)aku tak akan menangis sebab dia lagi!

No comments:

Post a Comment