Saturday 7 April 2012

hi ^^



today, first time keluar pekan without him besides me :') 
emm, sebelum nii bukanny tak pernah keluaq tanpa dia.
but, lately nii selalunya keluar mesti ada dia. but nevermind.
even dia tak ada kat sebelah, dia tetap ada dalam hati.
hihi ^^ emm, takpi mana pun hari nii. banyak habis masa kat library. tengo gambaq ats tuu.
haha, muka gila bosan dduk dalam lib tuu.
hmm, tktau nak buat apa dok dala tuu. 
an  know what, aku kena marah dengan makcik guard :'(
mcm gampang jaa makcik guard tuu. haaaa! nii nak marah nii.
ikut dan dia nak marah aku. buat teruk jaa lebih.
aku rasa dia yg dok hingaq dalam lib tuu. paihtuu dia marah marah orang lain.
ohh mcm *TIHS* <--- baca kot belakang.
serious dari dlu aku meluat makcik tuu.
hmm, nasih baik aku tk nangeh tadi.
hikhik :D
KA- saya tak nakal okay tadi :) 

No comments:

Post a Comment