Wednesday 4 April 2012

I miss my man :'(


hmm, lama tak update blog kan :3
well, emm imissmyman actually :'(
seriously, rindu dia sangat sangat. kalau dulu hari hari dia ada teman saya
but now...
hmm, dia duduk jauh. dulu sekolah sekali, tapi sekarang dia sekolah lain :(
rindu sangat sangat tahun lepas *2011*
banyak sangat kenangan dgn dia masa tuuu.
macam macam kami buat sama sama.
tapi semua tuu dah jadi kenangan paling paling indah dalam hidup aku :')
*2012*...hmm, tears tears!
hmm, cuma ayaq mata yang dok teman aku hari hari :|
dulu ada dia, senyum hari hari :D
semua tuu dah berubah sejak dia tukaq sekolah. 
rasa macam masa cepat sangat berlalu.
nak tau, sebelum dia tukaq sekolah, dia sempat lagi dok kat bukhary tiga hari before dia tukaq sekolah. and dalam masa tiga hari tuu, kami jumpa kat sekolah sat sat jaa.
hari khamis before cuti, sempat sembang dgn dia sat sangat.
and that time, macam macam aku pikiaq dalam otak.
mungkin dalam masa tuu Allah nak uji aku macam mana kalau dia tkdak sebelah aku.
first dpt tau dia dpt tawaran tukaq sekolah memang tk boleh nk terima sbb aku dah biasa dia ada dengan aku selalu.
tapi dah lama lama, i try to be positive :)
dia banyak kuatkan semangat aku!
aku still ingat pesanan yg dia pesan sbelum dia pergi sana.
dia kata 'jangan lupakan dia masa dia kata sana' :')
ayat nii selalu dia cakap sebelum dia balik hostel :/
lepas dia cakap mcm tuu, ayaq mata jatuh macam gelang manik hat dah putuih.
hmmm :'( dia dah macam abg, cikgu, penasihat, ayah, mak dan segala-galanya bagi aku :(
kalau dia balik, banyak sangat benda yg nak cerita kat dia.
and satu perangai dia yang sangat sangat aku suka.
dia suka potpetpotpet :D
macam mana nak lupa dia kan kalau dah selalu pot pet.
aku kenal dia dah lebih 3 tahun. 
so diri aku dah sebati dengan dia. tkdak dia sesaat pun aku dah mula caqi dia.
hmm, before dia pi sana dia ada tinggai sapu tangan dia kat aku.
hmm, truly i really miss him :'(
A day without you is like a year without rain <3
ILOVEYOU KA:')


No comments:

Post a Comment